snö

Det snöar en hel del här i karlskoga.
SÅ nu ber min dotter mig att köpa vinterbyxor till henne.
Jag har inget val.haha

SKönt iallafall att hon är sig själv igen.
Hon var med mig på kronhallen o handlade idag
o sen har hon varit på kyrkans lågstadiegrupp
o övat inför familjegudtjänsten som är på söndag..

Så nu är hon pigg o glad..
Lägger in kort sen på snön om det blev något bra.
Är ju så mörkt ute..

KOm på det att nu måste vi ju sätta på vinterdäcken..
Hm..Får se om jag hinner övningsköra något innan mini uppkörningen på fredag..
Jag som verkligen måste få in snitset med backparkeringen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!