skumma frågor

Jag höll precis på med ett repetionstest på körkortsteorin.
Tänkte attd et är bäst attjag gör dom där förbannade testerna någongång.
Blir ju aldrig av att jag gör dem.Har bara 2 gröna kvar tills vi bokar teoriprov.
Så bäst o köra på.
Jag var förvarnad om att de håller på o förnyar frågorna lite så det ska passa
vägverkets teoriprov när den dagen kommer.
Men den här sortens frågor har inte dykt upp förut.
De är konstiga,finns ingen mening med dem.
Jo vissa men det var allt bra konstiga frågor.
Så av 70 frågor så var  kanske 40 frågor helt nya för mig.
Det är alltid kul med lite nya frågor som man får lära sig
så det blir  lite utmaning men det här tar priset.haha

MEN det är bara att kämpa vidare.
För jag ger mig aldrig.Det ska ni veta.
O jag är fasiken inte sämre än någon annan.
Alla är vi olika och alla gör på sitt sätt.
Det är INGEN tävling!!!!!






Kommentarer
Postat av: svärmor

BRA PETRA KÄMPA PÅ SNART KOMMER KORTET ( LAPPEN )

2009-11-22 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!