skit kväll

under kvällen har jag haft världens gråtattacker.
o huvudet har värkt som att det skulle sprängas när somhelst.
O hade jag inte haft så jäklans svårt för att kräkas
så hade jag redan gjort det.För sånna gråtattacker hade jag.
Jag var så ledsen så jag vart illamående..
för jag mådde redan dåligt o så fick jag världens skit
o jag känner mig bara ännu mera värdelös..

Det här handlar inte om det jag skrev om i förra inlägget
utan om  en sak som jag försöker göra så bra som möjligt.
Men idag fick jag världens argaste samtal typ.
Ska inte gå in något mer ingående än så eftersom bloggen är öppen.
Men jag tackar min man o min mamma och min vän för att jag har fått
prata ut om det o fått peppande ord.

Så jag hoppas att jag gör allt rätt klockan 8 imorgon.
För jag vill verkligen att det ska bli bra.

Jag vill inte ge upp så imorgon kl 8 är det avgörande..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till, oavsett vad du beslutat dig för. Kram

2009-11-08 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!