lördagen i bilder



Tänkte att jag skulle ta o bjuda på lite kort
från dagarna som har gått..
O berätta lite mer om vad vi har gjort.
Har mest varit om så mycket annat
som det har handlat om:-)


I lördags så var vi o kollade när vanessa sjöng
o de hade adventsförsäljning där ,
så hon hjälpte till att sälja det de hade bakat o pysslat med..

Så jag köpte lite hembakt kola o chokladbollar.
Som barnen hade gjort:-)
O så var vi med i barnlotteriet.
O vanessa vann en princess tiara ,
så hon vart ju jättelycklig:-)

Sen köpte barnen lite andra saker som de tyckte om.
Små nallar o lite annat.

Lite foton från adventsförsäljningen:
Johan sitter o fikar lite.
Lilla kaninen står o trollar mamma till en kanin mamma:-)


Sen åkte danne o vanessa med mormor hem för att sova över.
O vi andra drog mot örebro.
Det var så mysigt i örebro .Bara john o jag o lilla Johan..

Vi åkte till lite olika affärer o strosade runt o shoppade lite..
Johan hittade en film att titta på medans vi kollade på kläder.



Jag hann o vara lite sprallig också:-)
Här provade jag en mössa ,för att se hur rolig jag skulle se ut.
Ja inte vart man snygg direkt men jag hade roligt:-)
Det andra kortet är på mig o min Man!
Som vi tog innan vi åkte till örebro:-)



Efter lite shopping så hade vi  hunnit bli hungriga
så vi drog mot Pizza Hut
o tog en varsin helg buffé:-)



Det fanns mycket gott på buffén o johan var på sitt bästa humör:-)
Fnittrig o så söt:-)

  


Det var en mysig Lördag:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt för Johan och bara vara han,roligt att få all uppmärksamhet från mamma o pappa:)

2009-11-27 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!