julen

Jag har mer o mer börjat tänka på julen.
Jag har börjat kolla lite på vad man kanske kan köpa till barnen.
Inte  bara i leksaksväg utan kläder o kanske något nödvändigt
till deras rum eller något annat roligt..

Jag har börjat små handla lite smått till vanessa o danne.
Till vanessa har det blivit mest lite leggings,o en topp blandannat.
Det gör inget om det blir mycket kläder iår till barnen
det är alltid uppskattat av alla 3.
O något som alltid är kul att ha mycket av..
O som behövs..

Ska försöka hittta något till johan också
så jag har börjat till honom också.
Får lite dåligt samvete när jag har börjat till vaness
o danne o inte till honom.
Tredje barnet är minst lika mycket älskad som de andra två.
Men av någon himla dum anledning så blir det alltid
att man hittar till vanessa o danne ..Särskilt till vanessa.
Hon är ju tjej o det kryllar ju av fina kläder till henne.
O även om det är på rea så
är det så mycket mer på rea till tjejer än till pojkar..

Sist jag o danne var på Lindex hittade
danne en massa fina kläder till honom
som han vilel ha..
O han går omkring med toysŕ us tidningen hela tiden.
Även när han är på dagis så går han omkring med den.
Visar sin fröken vad han tycker om o så..

Det han verkligen vill ha i år o som han pratar om hela tiden
är Ben 10 leksaker..
Gi force är han lite nyfiken på också..
Sen har jag fudnerat på om han kanse skulel
behöva ha någon elgitarr ,ja en leksaks elgitarr
men som kanske är för en nybörjar så den är någorludna bra..
För när han gilalr att spela på elgitarr när han är hos barn
som har sånt hemma..
Men det är bara funderingar.Vi får se vad det blir i slutändan..

Det var inte riktigt meningen att inlägget skulle
handla om en massa leksaker.
Det skulle ju handla om julen..jaja..
Det är som vanligt med mig;-)

Avslutar med en liten johan sommaren 08.


Kommentarer
Postat av: Nettan

vi kommer få en bra jul gumman eller hur=)

2009-11-13 @ 14:24:01
Postat av: Lena

Inte så konstigt att det blir mindre till 3:an. Ni har ju redan saker, kläder osv från de två äldre. Jag lovar, det går ingen nöd på din minsting. Han verkar ha det så bra och får nog både en och två saker att ärva från sina syskon.

2009-11-14 @ 22:11:30
URL: http://www.lillafamiljens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!