Glad för allt

För jag har så mycket o vara glad för!!
Jag har allt som jag vill ha,
o allt annat kan man fixa efterhand..
Eller så får jag det snart:-)

Jag har  3 underbara barn som jag älskar o avgudar!!
Min dotter började  skolan precis som hon skulle.
O hon stortrivs o är riktigt poppis i skolan:-)
Min mellersta går på dagis o han stortrivs där.
O har en bästa kompis där som han leker med jämt.
O våran alladeles egna lilla minsting Johan.
Vad vore livet utan honom.Våran tredje skatt!!


O så har jag en alldeles underbar Man som jag älskar så oehört mycket!!
Det har alltid varit vi 2 och det kommer det alltid att vara
Så mycket kärlek  och omtanke till varann det har inte alla.
O jag är så glad över att han är den han är!!!!

Vi är måna om varann!!
O vi tar hänsyn till varann,

O sen det där med hus.
Vi bor där vi vill bo.
Annars hade vi aldrig flyttat hit.
Sen kan man alltid få det finare än vad man har.
Men allt har sin tid.

Sen att folk nu tycker att jag är tjock
för att jag åker bil för ofta.
Det går jag inte på.
Det är upp till dom att tycka så.
Det är ju kul att ni är så smala o fina"ler"
Det var jag också som 2 barnsmor..

Man ska vara glad för allt man har!!
Vad livet har att ge!!
För alla har vi rätten till att få må bra.
O alla har en framtid !!

Det är inte någon annan som kan avgöra
om man har ett liv eller inte.
Det vet man själv.
Jag lever alltså finns jag!!

O jag ,min man o våra 3 barn är lyckliga.
Precis som vi lever här och nu!!
Lyckan finns i oss själva och i varann..
Det är inget man kan köpa.





Kommentarer
Postat av: veronica

även om man är lite mullig så är man ju fin och kan vara lycklig. jag är mullig men värdens lyckligaste ändå. folk skulle sköta sig själva och skita i andra ibland ;-) du är fin precis som du är ;-)

2009-11-24 @ 13:41:59
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8
Postat av: Mammi

Just precis... Du är fin som du är. Det är inte skalet som räknas, det är innehållet:)

2009-11-24 @ 21:56:12
Postat av: Bibbie

Underbart Petra POSITIV glöm alla dumma Kram Bibbie

2009-11-24 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!