bääää jag är ett svart får

Ibland undrar jag hur fan jag orkar.
Folk får gärna må hur dåligt de vill
men ge fan i mig.

dvs: man behöver inte ge allt skit till mig .
så är det alltid.o det spelar ingen roll vem det är som
mår dåligt.är någon arg o sur ja då får petra höra allt skit.
O allt skit riktas till mig,så det blir liksom  jag som får skulden.
Jag kan sitta flera kilometer bort eller
man kanske inte äns har sett mig en dag
men det är ändå jag som får allt skit emot mig.
Varför ska jag behöva må dåligt för att andra mår så dåligt.
Jag kan stötta,jag kan ställa upp dygnet runt om
det så skulle behövas.(beror på vem det är)
Men att avreagera sig på mig är det sämsta man kan göra.

Det spelar liksom ingen roll
vem det är som mår dåligt.
O varför de mår dåligt.
Petra blir det svarta fåret.

Jag kan också brista,jag kan också må dåligt.
Men tydligen är jag så stark så alla vill "ge sig på mig"..
Fan vad jag är sur,nä nu ska jag bråka med petra.

Men hur jag mår det skiter man i.
Hur jag påverkas av allt,det skiter folk i.
För alla tänker bara på sig själv.
SÅ är det o kommer alltid att vara..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Petra, du måste dra gränser för hur mycket skit du ska ta. Var och en måste själv ta ansvar för sitt mående,det ska inte behöva gå ut över dig. KRAM Mammi

2009-11-16 @ 09:42:10
Postat av: Camilla...

Alla känner vi oss nog som svarta fåret ibland...

Kram Camilla...

2009-11-21 @ 12:38:12
URL: http://camillawallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!