markén

Vilken härlig dag det har varit idag.
Det var markén istan o solen sken.
Jag o vanessa o danne
drog till stan för att spana in vad
marknaden hade att bjuda på iår..

Vi träffade på deras morfar
o en massa andra fölk
som man träffar ibland
o fölk som man har saknat
att prata med..

Det visade sig att en vän
till mig som jag itne har snackat med
på 6år,har 5 barn nu.
O den ena sötnosen heter också Vanessa.
O det var så  roligt o träffa dem:-)

Jag köpte lite blommor,
men ändå alldeles för  lite.
Hittade så fina smultron plantor
i en blomlåda som man kan hänga upp.
Jag är ju inte så haj på namn o sånt
så ni får gissa er till vad det är jag menar.haha

Men jag tittade länge på dessa smultron plantor
o gick vidare mot penseérna..
5kr styck det är billigt det.
O ändå köpte jag minst 1 för lite..

Vanessa köpte sig en liten skällande hund.
O daniel köpte några kung fu panda gubbar..
O så vart det några munkar.
Munkarna med en massa strössel på,
rekommenderas..
Ja det  var väl det istort sett.



Kommentarer
Postat av: Kathleen

härligt med en marknads dag ja inte dum med sååå fint väder som det var med tihih synd att det inte fortsatte vill ha mer värme tihih ha det gött kramizzz

2009-05-03 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!