trygg chaufför?

Idag hade vi en heldag till örebro.
Jag körde o hämtade vanessa med familjen ibilen såklart.
O sen körde jag vidare till marieberg c.
Det måste ha varit rätt trist när jag körde idag
för alla förutom jag som körde somnade.haha
Bra där..

Så jag vet ju redan nu hur det kommer
att bli när jag sen väl har körkortet i handen.
Eller ja den kommer väl att ligga i plånboken
mestadels,men första tiden kommer jag nog att
glo på den rätt mycket..

Men iallafall jag antar att jag kommer att vara ensam
om att vara vaken sen i framtiden..
När vi ska någonstans..

"snart,kanske snart..allt beror just nu på mig,
o sen när det ska bokas tid för uppkörning
så kommer jag att få vänta rätt länge
eftersom det är många som ska ta körkort
under sommaren..
De är i juni redan nu på uppkörningslistan..
Inte bra,inte bra..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Så otroligt stolt över dig...VISSTE att du skulle klara det här...DU ÄR STARK!!Kram Nettan

2009-05-08 @ 07:18:37
Postat av: Jenny

Klart du också kommer ta ditt kort i sommar.

Jag tog de på 5e försöket.

Så ge dig inte om du misslyckas en två eller tre eller fyra gånger.

jag körde skåne runt.

Lund 3 gånger

Landskrona en gång

Kristianstad och jag klarade det.



Ge inte upp gumman.

Boka privat om du inte orkar med körskolan.

Av mina 5 körde jag 2 gånger med körskola o resten privat.

De tyckte jag skulle ta fler lektioner men NEJ.

Klarade det privat :)



Många kramar Jenny

2009-05-08 @ 22:04:15
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!