tränings tips.

Idag missade  Body Jam
som verkade så rolig.
Men man kan ju inte vara överallt.
Jag hade inte en tanke på
att det var idag..

Men imorgon efter trippen till örebro
(om inte örebro blir på fredag)
så måste jag iväg till gymmet igen.
Så jag inte missar något roligt pass.
O behöver motivera mig själv lite..
För det var ju riktigt kul igår..

Antingen Body combat,
cy30combo eller  BP45 combo..

Vilket är roligast?
Så ni alla träningsfölk här ute i världen,
motivera mig o tipsa mig gärna..

Vill helst prova på allt..
Men det är svårt o välja just något av dessa.
När man inte har provat på något av dem förut..

Kommentarer
Postat av: Linda

Guud, vad du är duktig!!!!!

Tänk om jag oxå kunde komma igång me träning, jag är som en 80-åring i kroppen ;-)

Tat lungt nu bara så du inte kör slut på dej innan du ens kommit igån ordentligt (råd från en fd.instruktör)... ät ordenligt me bra mat oxå.



ps.. dej vill inte jag ligga jämter på stranden i sommar me min otränade kropp ;-)

kram!!!

2009-05-06 @ 22:11:21
Postat av: Madde

Testa Body Combat, det är jättekul!

Lycka till med träningen!



Madde

2009-05-06 @ 22:53:16
URL: http://www.madde-maltesblogg.blogspot.com
Postat av: annelie

body combat är en av mina favoriter... tycker du ska testa det =)

2009-05-07 @ 11:08:44
URL: http://bikininskapassa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!