Kvalitetstid

vi har varit ute konstant hela dagen idag..
jag o pojkarna promenerade i timmar..så himlans härligt
o bara gå omkring o gå hur man ville..
bara gå o njuta av livet..
Ingen tid o passa,
bara gå med pojkarna
o njuta för stunden..
sånt är kvalitetstid för mig..

sen har Vanessa haft kompis här
när de hade lekt en massa här i några timmar
så gick de hem  till henne o de lekte några timmar där också..

De hade picknick i gräset,o busade riktigt mycket med mig.haha
2st 6åringar, en 4åring o en 1½åring klängandes på mig ..hehe..
jag var väl en kamel eller nått..tokiga små sötnosar..

sen har vi bakat kladdkaka o grillat hela familjen of course.
perfekt väder för grillning idag

Tog många fina kort under dagen.
Bjuder på 2 kort här..
Resten finns på andra ställen..
bdb blandannat,lägg till mig som vän
så får ni se dem..

Självaste Pwestermark !!

 
o så ett på danne när han kastar pinnar i vattnet..


SÅNNA HÄR DAGAR ÄR OERSÄTTLIGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!