6ÅR

Tack för alla grattis hälsningar igår till Vanessa.
Jag läste upp alla,o även  faster o kusinens fina inlägg om henne 
till Vanessa så hon fick höra alla som grattade..
O hon vart så glad..

Hon frågade mig på morgonen igår
om jag hade skickat in henne till karlskoga tidningen.
O det hade jag ju inte gjort.

Men hennes älskade mormor o Peråke  hade gjort det.
Så vi vart så glada o överraskade..
Tack Mamma!!!!
Vi har inte sett tidningen än,
men kollat på nätet.
O det var så fin bild o hälsning.

Dessutom hade  Dagisfröken Carola
sett  grattishälsningen så det är tack vare henne
vi vet om den..

Ska givetvis lägga upp lite foton
på min 6åring .
Men gör det när jag sitter vid rätt dator-
Vi har ju 3 styckna i huset..haha

Kram på er alla som jag känner
 o  inte känner och  en extra kram
till alla er som  läser min blogg dagligen.

ps:lite tomt med kommentarer,men det kanske kommer igen snart;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul atthon blev glad=)

2009-05-20 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!