4årskontroll

Idag har jag gjort mycket roligt o bra.
Jag körde redan vid 8,40..
Gjorde framssteg:-)

O sen  drog jag o alla 3 barnen
till stan,de lekte lite i lekparken.
O sen gick vi på 4årskontrollen
för Daniel.
O allt gick jättebra.
Talet var bra,synen o hörseln var perfekt.
Balansen var bra..
Färger o allt helt okej det också..

Bvc sköterskan tyckte att daniel var
en så go kille,o allt gick så bra
när hon var själv med honom.
Vi hade gått ut lite så han fick
göra syn o hörsel testerna utan systers hjälp.haha

Sen gick vi till biblioteket o hämtade ut en bok,
SOm han fick av dem i 4årspresent..
O sen gick vi in till öppna förskolan
där  Jessica, Linnea o Kevin var..

Ja sen vart det lite mer lek o jag gick o handlade mat.
O nu ska jag snart baka kanelkakan som
 jag tipsade er om häromdagen har jag för mig..

Någon som har provat den?
Var den god?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!