vänner

Apropå Änglar
så när jag ser änglar
så tänker både
jag o nessa på en speciell vän.
För hon gillar Änglar så mycket.
O den vännen är guld värd!!!

När man nu
ändå tänker på vänner
så har jag en vän
som numera bor långt bort.
Men ändå står man närmare
varann nu än vad vi gjorde
för 2år sen..
Visst är det märkligt
vad lite avstånd kan göra.
O jag är himlans glad
över att vi faktiskt står
varann så mycket närmare nu..
Ses snart:-)


O så har man vänner som
man inte hör av så ofta
men när man väl hörs av
eller ses så är det
som att vi alltid har setts.
O en av dem  är min vän
som var med på vårat bröllop.
Önskar att jag fick träffa dig snart!!

O ni andra ni är alla speciella för just dom ni är..
Oavsett om vi hörs flera gånger om dagen
eller bara någongång ibland..
Så vill jag aldrig vara utan er!!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg

presentkort hos gangstar - kläder för världens coolaste kids.

Var gärna med och tävla !

2009-04-01 @ 08:50:53
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: nettan

VILL INTE VARA UTAN DIG!!

2009-04-01 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!