Tankar som flyr

Idag är en riktig tänkar dag för fru westermark.
Sitta o lyssna på lite lugnare musik.
Musik med mening.

Har massor med tankar om allt o ingenting.
Jag tycker att vissa saker är lite svåra o förstå.
Eller jag förstår men jag funderar bara hur man bara kan klippa
av o säga "hejdå för gott"

Det finns en mening med allt.
O detta handlar absolut inte om mig o min man.
För det finns inget negativt eller ledsamma tankar om oss.
O jag skulle aldrig skriva om oss här ..

O inte har det hänt något speciellt heller.
Bara jag som tänker lite för mycket.
Men sån är jag..
Vissa dagar tänker jag mer på saker än under andra dagar.
Man är ju inte mer än människa.
O jag har alltid tänkt mycket o funderat på mycket.
O skrivit mycket.. that´s me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!