uppdatering

FY vilken natt. Suck.
Ja det vart ju inte många timmar
man fick sova. ..

Jag trodde ju att Johan höll på o bli bättre.
Eftersom han inte hafe kräkts på flera dagar
men han hade fortfarande diarré
så han var ju fortfarande sjuk.

Vid 9 tiden drack
 han en massa nyponsoppa.
O var så glad.
Men vid 10 tiden
 när jag rusade till körskolan.
Så fick jag samtal hemifrån
 om att båda pojkarna
kräktes som bara den.
Jag kunde inte gå hemåt
eftersom det hade kostat mig 600kronor.
Men jag förklarade allt för min körlärare
som är väldigt förstående.
O hon sa att om jag ville gå
hem så skulle jag inte behöva betala.
Men då satt jag redan i bilen.
Så det var bara o starta bilen o släppa allt .
Reaktionsförmågan var ju inte den bästa idag.
Men det är inte så konstigt.
Annars gick det väldigt bra.

Jag är numera väldigt uppmärksam
på allt som jag behöver rätta till.
O vet vad jag gör för fel.
Kan säga såhär att jag håller
på o vänder upp o ner på hela mig..
Jag gör en formatering på mig själv.hahaha
Jobbigt men  det blir nog bra till slut."ler stort"

Iallafall så har johan börjat kräkas igen.
O vi har nu alla 3 barnen sjuka..
Danne har exakt som johan har..

Så här blir det att avboka helgens planer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!