uppdat

Är som sagt Magsjuk eller vinterkräksjukan
som john  säger att jag har..
Jag hoppas att jag inte smittar någon,
varken någon vän eller någon ur familjen..
För att må så här vill ingen göra..

Jag får se hur det ska gå o sova i natt.
Har så ont i magen o har bara en alvedon kvar hemma.
Känns som att jag är hungrig just nu
men jag ska försöka att inte äta något..

Jag har frusit o svettats samtidigt.
O haft lite små panik.
Men men,det finns dom som mår sämre..
Inte för att jag känner någon men
det finns alltid någon därute
som mår sämre än mig..

Nä jag måste ta en rostad smörgås utan pålägg.
Kan ju inte ligga i sängen hela natten
o ha beslutsångest.haha
Om man ska äta eller ej.
Då vill man bara sova.
Men en värktablett  vore inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!