risk 1:a

Såg precis på min körskola att det är nytt
from 1april,att istället för bara halkbanan
som måste bli godkänd innan körprov o teori.
Så kommer det ett slags risk 1:a också..
Hm..Så båda måste bli godkända innan
jag får köra upp o göra teorin..trevligt.
Det händer nya saker hela tiden.haha
En massa nya regler händer bara på ett halvår
så man förstår ju varför det är så viktigt o använda årets
körbok o inte tex 2001:s körbok..
Blandannat..
Trevligt.
Så det innebär att jag måste boka upp för en risk2:a också.hm.
Jaja det där får körskolan ta  med mig när det är dags..
Men inte är det speciellt roligt o ha en sak till att göra innan
det är dags för dens tora dagen.
Men det är väldigt bra att de är så noggranna.
Är ju för säkerhetens skull,för alltid är det någon
som tänker till lite extra..

Kommentarer
Postat av: Nettan

näää fyyy jag hade inte klarat kortet när det är så där mycket nu hahahaha...,men det gör du...du är duktig

2009-03-19 @ 07:34:28
Postat av: Nettan

Nää jag har fått hjälp...=) jag kan INTE nått om design haha

2009-03-19 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!