lite piggare

Ja klockan är bara 10 än sålänge,
så mycket kan ju hända.
Men sen jag vaknade imorse har jag mått bättre.

Under natten mådde jag dåligt.
Men kunde sova förvånansvärt bra ändå.
Vaknade varje timme ..

Har kunnat äta lite rostad smörgås o en kopp te.
Pålägg får jag vänta med ,men det är rba o kunna äta något iallafall..
O har precis duschat.
Så nu är jag redo för att må bra..

Ibland känns det som att eftersom
jag uppdaterar här så ofta om allt.
Så behöver ingen höra av sig till oss längre.
Ja vissa hör av sig som vanligt.
Men som släkten blandannat känner nog så att de får veta
så mycket här så de behöver inte höra av sig.
Alla gör som de vill.
Men man kan nog aldrig höra av sig för mycket..

Det är både en fördel o en nackdel
med o uppdatera slaviskt..
Men numera uppdaterar jag så ofta som jag vill.
Utan något tvång eller så,utan om vad jag vill o när jag vill..

När jag ändå skriver av mig lite.
Så tycker jag att det är synd att
vi eller snarare jag inte betyder mer
för vissa  än att de kan helt plötsligt
vända allt det goda de tänker om mig
till enbart hat..

Men då stod vi nog inte varann så nära som jag trodde.
Men det bevisar väl bara att allt är som det alltid har varit..
Men man kan inte tvinga folk att tycka om oss.
Utan man får helt enkelt vänta på att de har ändrat sig..


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du kryar på dig!



//Lena

2009-03-08 @ 11:12:09
URL: http://www.lillafamiljens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!