en lista

Hittade denna lista inne hos Sofie:-)


1. Hur gammal är du om fem år?


lika gammal som john.32 alltså.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

mina barn o min man

3. Hur lång är du?

166 kort

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Bolt med barna


5. Vem ringde du senast?

John


6. Vem ringde dig senast?

jessica


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

det vart jobb idag tyvärr.... jessica


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda


10. När såg du senast din mamma?

igår


11. Vilken ögonfärg har du?

Bruna

12. När vaknade du i dag?

7,30


13. Vilken är din favoritjulsång?

Oj det finns så många fina


14. Vilken är din favoritplats?

där min familj är.


15. Vilken plats föredrar du minst?

där det finns ormaro   sprutor..


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

i vårat hus med min familj


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

mardörmmar


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

barna kanske


19. Hur stor är din säng?

ingen aning


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och

 


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med..


22. Hur många kuddar har du i sängen?

jag har 1 .


23. Hur många landskap har du bott i?

2


24. Vilka städer har du bott i?

Karlskoga,stockholm(huddinge är ingen stad,det är en kommun) o tillhört storfors.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror nog på.nu på vintern med strumpor.


26. Är du social?

Inte så social som jag skulle vilja vara..


27. Vilken är din favoritglass?

har ingen direkt favorit


28. Vilken är din favoritefterrätt?

alla?


29. Tycker du om kinamat?

ja


30. Tycker du om kaffe?

Ja!!


31. Vad dricker du till frukost?

Te


32. Sover du på någon särskild sida?

vänd med ryggen mot johan.haha


33. Kan du spela poker?



34. Tycker du om att mysa/kela?

maybe

35. Är du en beroendemänniska?

ja jag är beroende av min man o barn..o så några vänner såklart..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nä men johan fyller nära mig.o mormor fyllde också nära mig.


37. Vill du ha barn?

jag har redan 3 skruttungar!! Love them all.


38. Kan du några andra språk än svenska?

jaaaaa..


39. Har du någonsin åkt ambulans?

hm..det är en tolkningsfråga..kanske som liten..


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng..men havet är fint o titta på.


41. Vad spenderar du helst pengar på?

JUst nu Inredning. annars på familjen.


42. Äger du dyrbara smycken?

dyrbara nog för mig..

värdefulla som bara den av minnen o kärlek till min man..


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Dr house  o några fler..


44. Kan du rulla med tungan?


nää


45. Vem är den roligaste människan du känner?

pappa?? nä men det måste nog vara min mellersta son..


46. Sover du med gosedjur?

neej


47. Vad har du för ringsignal?

någon ny låt..kommer ej ihåg..


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

leksaker


50. Flirtar du mycket?

nää varför skulle jag göra det.


51. Kan du byta olja på bilen?

ja det kan jag..


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

hahahahahahahahahaha..

53. Vilken var den senaste boken du läste?

ojdå det är nog tyvärr någon bok för danne..

 


54. Läser du dagstidningen?

så ofta som jag kommer åt numera..


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

nja


56. Dansar du i bilen?

javisst..


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

rix fm


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

en adress

59. När var du i kyrkan senast?

på barnens kusins dop!!!!


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

christer


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

ingen aning

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?'

MIn käre make..som bakade kladdkaka till sin fru som det är såå synd om idag..

 

NI kan få ta listan om ni vill.

Men ni får inte behålla mina svar."fniss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!