crosstrainer

Har nästan bestämt mig att inom snar framtid köpa mig en crosstrainer..
Så man kan börja träna lite även fast man är hemma..
Kanske inte är lika roligt som att åka o träna aerobics o sånt på gym.
Men eftersom jag inte vill åka själv o träna o ännu inte kan ta bilen
hur som helst så får jag hitta andra lösningar.
O detta kan nog vara en bra lösning för mig...

Visst vara hemma o träna är väl inte samma avkoppling.
För det kan ju vara kul o komma iväg o träna
för att på gym behöver ma inte avbryta för att man måste
ta hand om barnen eller så..

Ska kolla upp lite innan jag tar o köper någon.
Så jag inte köper den o så står den bara o samlar damm.

Kan inte med karlskogas utbud när det gäller aerobics
o spinning o sånt där..
Eller vad allt nu heter nuförtiden.
Men kanske är det värt o kolla upp..
Men som sagt,har man tillgång till bil
så underlättar allt..

Om någon har erfarenhet av crosstrainer så hojta till.
Är de bra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nja crosstrainer är sådär.. Man måste ha BRA kondition för att orka.. De har inte jag.

Min står utlånad hos föräldrarna och samlar visst damm där med.



Ut och rör på dig med barnen och vänner om du kan.

De ger mer än man kan tro.

Sedan gäller de att minska på sötsaker.. vilket är svårt.

Kramar på dig.



Jenny

2009-03-06 @ 21:45:34
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Åh, jag fick en sån där i veckan av en kompis som skulle kasta bort den. Jag tycker den är helt ok. Man blir toksvettig och det är så jobbigt som man gör det. Men jag har satt mål på 10 min per dag för annars vet jag att jag lessnar om jag sätter för höga mål. Om det sen hjälper på mitt midjemått vet jag först om några veckor. :)

Krama familjen!

2009-03-08 @ 20:15:42
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!