cosmopolitan

Läste precis om att  cosmopolitans redaktion
sökte nya läsarbloggar  som de kan
lägga in på månadens läsarblogg.


Kanske vore något hihi.
Då lär man få massor med läsare.
Men har man så många läsare så
är det nog viktigare  att tänka
på hur man skriver och vad man skriver om..

Så det blir intressant men inte alltför privat..
Lite svårt det där med o  skriva
så det inte blir alltför  personligt vissa gånger..

Vad gillar ni mest  att läsa om  i en blogg?

Jag gillar när det är blandat,
lite tankar,lite vad man gör,
lite shopping,lite bilder.:-)
Bilder piggar upp väldigt mycket i en blogg.
Många gör sina bilder lite finare i paint shop
eller i photoshop innan de lägger in dom.
Så de får sånna där fina ramar
eller kanske tar  bort lite  o så..
Jag brukar mest bara lägga upp bilder.


Nu ska jag fortsätta dricka mitt goda Te!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!