bloggdesign önskas

Idag har jag försökt få till någon ny bloggdesign.
Med en header på barna eller nått.
De jag har haft förut med foton har jag trivts så bra med.
Dem har jag fått gjord till mig personligen.
Men senast jag hade bloggdesign med foton
var väl i somras.
Jag skulle kunna lägga in dom förra igen annars..
Men det blir lite gamla foton.hihi

Men om någon ser detta o skulle kunna tänka
sig o göra lite bloggdesign åt mig.
Gratis,helst.
Så hojta gärna till här.
De som jag har sett som gör bloggdesign tar ju betalt.
Några hundralappar kostar det oftast..
Visst dom blir ju himlans bra.
Men som sagt de jag har fått gratis har ju varit jättefina.
O det duger gott åt mig..

Vad vill jag ha på min bloggdesign då?
Kanske lite info om mig o vad jag skriver om i bloggen.
eller bara sådär som jag har haft förut..

Men viktigast är att jag får in lite foton på bloggdesignen.
Jag har  2 kort som jag har valt ut redan.
Kanske få in lite av de somriga fotona som jag tog i somras..
Blandat med korten på familjen..
Ja vad som helst ,vore bra..

Hojta till här i kommentarer om ni vill hjälpa mig..

Kommentarer
Postat av: elin

Tack så mycket att du tycker min blogg är fin. Det är den här tjejen som har gjort den. Hon är helt grym! http://ladydahmer.blogg.se/





2009-03-15 @ 10:05:49
URL: http://elinsmysigahorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!