Besök

Igår eftermiddag fick vi fin besök..
Kathleen med familj kom o hälsade på.
Så roligt med sånna där spontana besök.
Vi hade det jättemysigt.
Vi satt  med tända ljus o pratade en massa:-)
O barna  de lekte o hade det roligt ihop som vanligt:-)

Jättemysig eftermiddag sen när de hade åkte hem.
Så släckte vi mer lampor  o tände mer ljus.
Man skulle ha alla lampor släckta under en timme..
O så kollade vi på Robinson..
Vad magra de har blivit redan.
Tillochmed jag skulle fanimej bli mager på engång..
Men jag skulle nog aldrig orka ha den energin 
till att tävla en massa utan att ha ätit någonting
på sålänge som de har varit utan mat.
Så tuff är jag inte..:-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mys=) Kul med besök oxå=)

2009-03-29 @ 16:47:20
Postat av: Maria

Ja det var en sjuk människa, förstår inte varför man ljuger om att ens barn är död! Kul att du läser och kommenterade min blogg! Blev glad! Hoppas du har haft en bra helg!

2009-03-29 @ 19:26:35
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!