svalare

Det är så varmt nuförtiden..
Så det blir mycket badande om dagarna:-)
Det är väldigt härligt.

Men nu under kvällen har det varit väldigt mörkt..
O det blir mörkare o mörkare ute(ja jag vet,det är kväll,men ändå)..
Jag blir lite misstänksam.haha

Här kommer iallafall lite härliga foton
tagna under de senaste veckan..

Först ut är:
 Lite foton från stockholm besöket:

 bild nr 1:
jag attackerar min
dotter med en massa pussar.
älskar henne så mycket..                     

Bild nr 2..fy vad kul man kan ha
när man hoppar studsmatta med Nettan.
Jag ramlade o började asgarva,,skrattar bara av att tänka på det.hihi
Du är en underbar vän!!

bild nr 1:
nessa på stranden söder om sthlm.
bild nr 2:vanessa med sin yngsta kusin Mathilda.

bild 1:
Min älskade Man o våran yngsta älskling.
bild 2:johan älskade o hoppa i studsmattan.


Bild 1:
Daniel i skärgården
bild 2:min älskade son Daniel.
Du o din lillebror är de snällaste o goaste pojkarna i hela världen.
Älskar er så mycket.


Underbara foton från helt underbara dagar.

Kommentarer
Postat av: nettan

DU ÄR UNDERBAR....<3

2009-07-01 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!