Shopping o varmt

Jag började dagen med att  vara lite uttråkad.
Men dagen fortsatte sen o bli helt underbar..

Vi drog till Skokanonen o köpte nya skor till mig o nessa.
O in till överskottsbolaget
för att handla lite.
Skulle ha köpt te också men det fanns bara
de sämre sorterna kvar när vi kom.
När det är så billigt så får man åka dit på engång.
för att få det man vill ha.
Jag gillar de flesta av sorterna
men inte de konstiga som fanns kvar nu..

Gick sen in till Elgiganten där
vi köpte en värsting fjärrkontroll
som de kallade det för.
Roliga namn de har ..
PÅ riktigt har det ett helt annat namn på produkten.
Så nu har vi en fjärrkontroll igen.
Som passar tv:n o som funkar till dvd:n mm..
Vanessa träffade på någon som hon kände
i varenda affär som vi gick till idag."ler"


På Skokanonen o Öob fann
hon några dagiskompisar.
O på kronhallen såg hon
sin nya lärare o även Agnetha från öppna förskolan..
Vart att vi snackade lite med henne också.
O provsmakade lite Sill som vi köpte hem.
Bra med barn som äter sill..

Sen har vi mest varit ute
på promenader  o i lekparker..
Barnen har lekt o busar en massa...
Sprang uppför kullarna o nerför kullarna
o uppför kullarna..De hade det riktigt kul alla 3:-)

Här är det Danne som har klättrat upp o satt sig:-)
Från kvällens tur till lekparken..
Är lite mörkt på kortet,för så sent var vi ju inte ute.hihi
För det vart mörkt som natten på kortet.

Nu har Johan somnat i mitt knä,
han var så trött så jag hann inte natta honom.
O kladdkakan är precis klar.
Så jag ska gå ner o fixa grädde
o kaffe. o Mjölk till de barn som är vakna..

Det är Sommarlov!!!hihi

Kram på er!!!



Kommentarer
Postat av: En kommenatar till ditt inlägg "Uttråkad"

Jag känner likadant som du, att man känner sig inte hemma nånstans och alla andra verkar ha hur mycket som helst att göra och alla verkar ha tid att umgås med varann för jämnan. Jag platsar inte heller in nånstans, och jag tror inte någon förstår sig på mig.

Sen jag och min sambo fick barn har det blivit så mer och mer. Jag ska inte klaga, älskar min familj och de är det bästa som finns. /En som känner likadant och kände igen sig i ditt inlägg

2009-06-12 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!