Örebro

Det har varit bättre väder idag.
O familjen W drog til Örebro.
För att åka runt lite till
olika affärer..
Åkte o kollade på lite bra att ha saker
på Bauhaus.
Har man Villa är det ju alltid något som man behöver där..
Men vi kollade mest,
får bli lister o en massa annat grejs någon annangång.
När vi har motivationen att fixa rummen..
Med det här vädret som har hållt på
den senaste veckan så skulle det allt
passa o fixa i hemmet.
Sätta upp lister,tapetsera o sånt där grejs.

Drog till några klädaffärer.
O strosade runt,som jag gillar att göra.
I lugn o ro o bara titta.
Jag behöver inte köpa något,
bara jag får titta"som när jag var liten "
Men nuförtiden när man har 3barn med sig
o ibland även mannen så kanske jag inte står
o kollar på ett o samma plagg lika länge.."eller nått"

Köpte en kjol till Vanessa o ett par Shorts till Daniel.
Johan fick inget,hittade fina shorts till honom.
Men så fint väder är det ju inte så att han har brist på shorts..

Danne vart så glad för sina shorts,
så i bilen så sa han:
Tack mamma för att du har köpt dessa sommar shorts till mig.
Jag älskar dig i hela världen!!!  "underbara pojke""
Han är så känslofull den där pojken..


Såklart man handlar till någon
som blir sådär glad...
Nessa vet ju att hon får oavsett
om hon är glad eller inte..
Japp hon är i lilla tonåren..
Men jag fick ett tack senare..

Efter att ha gjort örebro för dagen
så åkte vi hemåt.
Jag o barnen tog en promenad
o som vanligt
så träffade hon på barn som hon kände..
Så Vanessa o Daniel o johan också för den delen
lekte med pojkarna ..
Spelade lite fotboll o gungade:-)


Sen gick vi vidare o till slut gick vi hemåt..
O min underbara man kom hem
med en påse som Johan  o jag vart så glada över..

Johan lyste upp när han såg bullängden,
o jag sken upp när jag såg snabbkaffet
o marabous chokladkaka"sommar"..
Mjölken vart jag inte lika road av.haha


Funkade riktigt bra o ta en snabbkaffe.
Kändes som när vi var i sälen
o drack kaffe.."ler"

Kommentarer
Postat av: kathleen

nää men gumman vi var med i örebro synd att jag inte viste det hade vi kunat tagit en fika på ikea eller något tihih synd att man alltid missar dom man vill stöta på :(ha det gött kramizzz

ps snygga bilder tihih du vet vad jag menar tihih

2009-06-14 @ 12:13:09
URL: http://wasberg.blogspot.com/
Postat av: Hanna

jag har letat som en tok efter den där chokladen! vart hitta du den?? =)



kram hanna

2009-06-14 @ 14:51:13
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Mormor

Söta Danne!!

2009-06-14 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!