Me&i

Efter att ha kommit hem från Lunedet igår
o kopplat av lite så följde
 jag o Vanessa
med Jessica o Linnea
på Me&is Utförsäljning.
Vi hade fått en inbjudan till deras utförsäljning..

O självklart åkte vi dit.
Det var så kul förra året
så det kunde man ju inte missa.
Även iår kom jag hem med en del fint..
Prickig t-shirt o passande kjol till Vanessa.
O blå moln tröja till Daniel
och Brun Moln tröja till Johan..

Mer kom jag inte åt.
Det är många som vill handla.
Jessica o jag letade efter samma storlekar
till både pojke o tjej.
Så det blev nästan som att det inte hon tog,
det tog jag..Haha..

Vanessa ville ha kalas klänningen
men den fanns inte i större än 86/92 .
Lite väl liten..haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!