6åringar

Att 6åringar gärna vill
vara lite större än vad de är,
har jag märkt av sen jag fick en 6åring i huset.

Redan dagarna efter sin 6årsdag så började det tjatas om smink.
O både john o jag är stenhårda om ett nej.
En 6åring ska INTE ha smink anser vi..
Nu har hon slutat tjata om det ..så det är lugnt för ett tag,,,

Men så har det börjats prata om badkläder.
Jag vill köpa en ny baddräkt till henne.
O baddräkt nä det duger ju inte,
det ska ju vara bikini..
O mamman o pappan säger även där ett blankt Nej.
Ser inget vidare ut med en 6åring med bikini
som ser ut som en vuxens bikin..
MIni vuxen modell..
Går alldeles utmärkt med baddräkt några år till.
Är ju jag som handlar ändå så o mamman brukar få rätt till slut.

För min 6åring vill gärna vara oss till lags
men vill gärna växa upp lite för snabbt känns det som..
TYpiskt en 6åring säger vi o ler till varann här hemma..

Det ska bli kul o se hur hon utvecklas över sommaren
o sen nu i höst då hon börjar skolan..
Ujujuj  det går snabbt det här..
Men såå kul.För hon har blivit en så tuff o modig tjej.
Som idag hon tar dannes skateboard o drar iväg o skejtar..
Hade det varit för något år sen så hade hon velat att jag skulle hålla i henne.
Nä nu står hon där helt tuff o gör allt själv..

Älskar dig Vanessa Linnea Christin!!!
Du är  så perfekt!!

ps:bröderna är också Väldigt älskade..
men nu var det om tjejen i huset:-)

Lite bilder på världens vackraste 6åring!!



6åringen i Karlskoga tidningen på hennes födelsedag!!


O här  bjuder jag på hennes absoluta favoritkort.
Då hon 4år gammal kramar om Benjamin Wahlgren
när han var o uppträdde i huddinge centrum.
Han har varit  hennes stora Idol genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!