Ny vecka

Så var det ny vecka igen då.
O idag skiner solen,
o jag kan stå på balkongen
på övervåningen i linne.
"kors i taket"

Det har ju varit så kallt
ett tag nu när det har varit så dåligt väder.
Men igår var det bättre.
Visst det regnade till o från
men inte i samma mängd.
O det blev ett slut på det..

Jag,vanessa o danne
tog en promenad till konsum
för att handla lite glass o så.
Barnen cyklade så fint
o jag gick ..
Skönt med lite promenad,
det blir en bra fart som jag går i.
För de cyklar rät fort.
Bästa farten får man
när man enbart går med danne
 för han cyklar lite fortare.



Vi satte oss på en bänk
o åt en glass.
Innan vi gick/cyklade hemåt.
Sen var vi ute på tomten
o på våran väg så fort det inte regnade..

Den här veckan vill jag ha bättre väder
så vi kan göra lite roliga saker.

Ha det så bra.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!