jordgubbar

Idag har jag plockat en skål full med jordgubbar
från vårat jordgubbsland.
Det blir riktigt mumsiga jordgubbar..
Så vi köper inte jordgubbar längre..

O så får jag sköta om alla mina blommor
rätt mycket nu när det är så varmt.
MIssar man att vattna några timmar
så ser de redan ledsna ut..
Så mysigt med en massa blommor
nu på sommaren..

Annars så har jag mest myst med familjen.
Vi åker till lite olika ställen
om dagarna.
Köpt ptresenter till barnens kusin har jag gjort också..
O badat en massa i sjön..
Så varmt o skönt i vattnet:-)

Men under de senaste dagarna har jag förutom badat en hel del
o åkt omkring på olika ställen med familjen.
Även umgåtts med en del vänner.
Tagit en fika ihop eller åkt o badat osv..
Eller bara umgåtts..
Jag o barnen har även hunnit med att vara
på Zedrics 1årskalas:-)
Där vi även badade i deras härliga pool.

Hoppas ni också har
 mysiga dagar i värmen.

kram petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!