Vissa saker ...

Vissa saker sårar mig så enormt..

Som när man får  en kommentar /hör någon säga något

istil med att det är fel o ha pojkar..

Eller  något som tyder på att mina barn skulle vara mindre värda

för att 2 av dem är pojkar..

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra.

O jag visar det inte utåt men jag blir så sårad..

Jag har en dotter o 2 söner som jag älskar oehört mycket.

Ingen av barna är mindre värd,eller mer värd..

O båda pojkarna är fulla av kärlek  lika mycket som min dotter..

Men det är inte alla som värdesätter mina pojkar lika mycket som min dotter..

Just för att de är pojkar..Kan det vara avundsjuka.

Jag vet inte ,det är svårt o veta för isånna fall måste man tänka på varje person

som man har hört säga eller bete sig så..

Men jag blir så   glad när barnens farfar eller mormor  eller vad det kan vara

när de säger:hej min lilla pojke..

Eller : du är min grabb du.. Det gör mig så glad..

Okej det ska erkännas,pojkar har ett rykte om sig att vara vildare än tjejer..

Men det behöver inte alltid vara så..

Jag vet flickor som är vildare än danne,tro mig..

Jag har träffat sånna i mina dar..

Jag förstår bara inte hur man inte kan tycka om våra pojkar..

Eller kanske säga något när de är närvarande att det är jobbigt att de  är där..

Jag skulle aldrig säga att det vore jobbigt att det är så många tjejer i ett rum..

Som på nyårsafton så var  det  sammanlagt 6 barn..

4 flickor o 2 pojkar. Om det är flickor eller om de är pojkar,

bryr jag mig inte så mycket om..Det är personerna som jag tycker om..

Kom lilla Alice o la sig i min famn kramade jag henne lika mycket som

när min danne  kom o la sig  i min famn..

Om det är en  pojke eller om det är en flicka ,spelar liksom ingen roll..

Alla barn står inte mig nära,o det beror inte på om det är en pojke eller flicka..

Utan vad det är för ett slags barn..

Om man känner det barnet eller inte..

Nä vi pojkmammor måste nog stå på oss,

våra barn behöver inte vara mer vilda än alla tjejer ute i världen..

Dottern har en himlans humör om hon vill,o den kan visas rätt ofta..


Så detta inlägg skriver jag för mina pojkar o min tjej..

Jag älskar er alla 3..!!!

För mig får ni vara hur vilda ni vill,jag älskar er ändå gränslöst..




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.

Ta inte åt dig vad andra säger.

Du är mycket starkare än dem.

Jag hoppas att du har de bra!!

Många kramar Jenny



Ps söta barn ds

2009-01-03 @ 00:12:28
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: farmor

snälla Petra bry dig inte om elaka människor dom har inget förstånd Bibbie

2009-01-03 @ 08:46:23
Postat av: Nettan

blää för människor som säger nått sådant..Älskar danne å johan lika mycket som vanessa...Å mina sessor oxå förståss=) PUSS PÅ ER ALLA..ps jag har ju min vilda unge..å det är ju en tjej hahaha..

2009-01-03 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!