stark

måste bara berätta en sak.

vi har ju sen en tid tillbaka bara köpt pizza
på ekeby pizzeria eftersom det är så bra där.
Plus att de har gratis hemkörning om man beställer fler än 3 pizzor.

i kväll när vi skulle åka o köpa pizza ihop med johns kompis
så köpte vi sammanlagt 4 pizzor.

o 3 av dem var helt fel,märkte vi när jag skulle ta en tugga.
både john o jag hade fått kebabpizza istället för 2 ekeby special.
o barna fick en pizza med kyckling,curry o banan istället för hawai..

eftersom jag inte visste vad de hade köpt till mig
(john brukar få välja fritt)
o det var 2 likadana så tog jag en liten bit..
o fyyy vad starkt det var..
det blossade ju upp i hela munnen på mig,
jag kan inte med stark mat o den här var mer än stark..

ingen av oss kunde äta pizzan så vi åkte tillbaka med kebabpizzorna.
o begärde pengarna tillbaka o åkte till salladsbaren istället.
där fick vi våra ekeby special.

Barna slukade i sig sin pizza som ingenting,
de är ju inte direkt kräsna någon av dem.

man får vara glad över att det inte var någon av barna
som hann ta av den där otroligt starka pizzan..
det hade de inte klarat..

Antagligen så var det 3 pizzor som hade hamnat hos fel familj eller nått.

Kommentarer
Postat av: Jenny

klantig pizzeria..

Hoppas de andra oxå åkte tillbaka och klagade.

Ni borde fått pengar tillbaka och NYA pizzor gratis.



Ha en skön kväll.



Kramar Jenny

2009-01-30 @ 21:36:43
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!