söndag


så var det söndag igen då.
gårdagens försök till att fixa bloggen lite gick inte så bra.
Hade saker pågång men så kommer lillgrabben o trycker på en knapp
o så vips  så var allt borta.
O fixa m det var inte så lätt.
Det är så mycket jag vill fixa.
Jag känner verkligen för förändringar.
Förändringar med min bloggesign.
Vill ha helt nytt,o ta bort saker o lägga till saker.
Men hur lätt är det då när man irte har tillgång till paintshoppro längre.
Utan tvingas använda gimp.Det är äkert ett jättebra program
för dom som kan med det men jag kan de andra programmen

O så vill jag ha så mycket förändringar i mitt hus.
Mitt o johns hus är det ju förståss,det är ju givetvis 50% 50%
Men ändå.
Jag vill tapetsera om vardagsrummet,okej john tapetserar givetvis..
Men eftersom vardagsrummet är så stort o han inte har samma energi
och den där viljan av stål längre så kan jag inte be honom göra allt själv.
Det skulle bli för stort projekt just nu.
O jag är ju rätt rädd om min man,
han är ju mitt allt.
I huddingre(jävla tjat om huddinge tänker nog ni nu)
men där tapetserade han o fick hjälp av sin far
Men nu bor vi ju 25 mil bort så det blir nog lite svårt
o få den sortens hjälp.

Men det är inget kul när vårat vardagsrum ser ut som ett katastrof,
ni som har varit här förstår nog hur jag menar.
Dom där hemska tapeterna,den där vansinnigt fula tvbänken.
Den var väldigt bra förut i tiden men nu bor vi annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!