shopping

Sådär nu har jag o vanessa varit en tripp till stan..

Tog bussen dit o åkte med pappa hem..kanon:-)

Jag hittade det jag skulle ha till barna så nu har de kläder till dopet..

Så ska jag bara komma på något som jag kan ha på mig..

Men det är inte lika noga som med barna..

Sen är det så att det är så svårt o hitta något till mig här i stan..

O jag har alltid så stressigt när jag är iväg,de stänge rju 15

o man hinner knappt ingenting på det.

Men jag  tog en sallad med pappa o nessa iallafall  på kaféet..

Kanske hinner vi med en tripp till marieberg innan dopet,i sånna fall kanske jag hittar något till mig där..

På kappahl här i stan var det så utplockat på tjejavdelningen..

Jag hittade ingenting där till nessa i den storleken som hon numera ska ha där..

Tingeling  toppen låg på rean,den har vi kollat på förut men  den fanns givetvis bara kvar i de större storlekarna..

Så det vart ingen rea shopping för mig..

Det var ju nyss jul så man får vänta lite ,till våren har det nog kommit in lite mer snyggt..

O sen så är det mycket lättare o hitta något på rean i större städer..



Kommentarer
Postat av: Nettan

MYSDAG=)

2009-01-10 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!