seg

fy vad jag har varit trött under eftermiddagen.
Så det var så skönt o få slappa framför tv:n några timmar.
Siita o glo på arga snickarn  osv..
Danne la sig på min rygg o somnade.haha

Vi bakade kladdkaka med dumlekola idag.
vart riktigt smarrigt.
O nu ska vi äta middag.
Kotlett,klyftpotatis,vitlöksbröd o en god sallad med fetaost.

Jag hoppas att jag får tid  o ork till att fixa lite med bloggen.
Är inte helt nöjd med den.Men jag får aldrig tid över.
Är det inte johan som klänger så är det någon annan som behöver mig.
Så tyvärr kan det få se ut såhär ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!