så seg

vaknade i morse av  världens huvudvärk..

fick ta en alvedon o la mig o vilade en stund tills det gick o vara uppe

o äta frukost med familjen..

Sen satt jag o kollade på hannah montana filmen med vanessa en stund,

innan jag drog ner till tvättstugan o tömde maskinen

som jag inte orkade ta rätt på igår..

O fyllde en till maskin o tog med en back med kläder upp..

Men jag orkade itne lägga in allt,var så slö..

Så det  blir till att gå o vila..

Senare idag ska vi på middag hos pappa..

Han har saknat oss en massa nu,vi har ju inte setts  på 2 veckor nu..

O då hade vi minijul ihop..

Men det är inte förrän på eftermiddagen så här ska vilas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!