promenad

Sådär nu är jag hemkommen från en promenad fram o tillbaka till konsum.
Köpte lite till fikat,muffins till oss o munkar till barna..
Vanessa älskar munkar med hål i..
Jag har en rolig historia om munkar med hål i..
Från tiden då jag väntade Vanessa.


På macdonalds i huddinge så ville jag köpa en donut.
Hon i  kassan fattade  inte vad jag pratade om..
ja en donut..
hon fattade fortfarande inte vad jag menade..
ja såndär jävla bulle  med hål i.. sa jag då..
hahaha..gravid o med humör.hahahaha
Jag vet inte om hon fattade då heller men till slut fick jag min donut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!