piggelin

Dagen idag flöt på bra.
Jag o johan promenerade till affären för att köpa lite gott
till fikat när johns barndomsvän Anders skulle komma senare under dagen.
Var jättemysigt o ta en promenad med lillskrutten.

Vanessa fick vara hemma från dagis idag,
vi kände som så att hon kan få vara hemma med oss
på förmiddagen eftersom imorgon
är det ju fullt upp med både danslektion o dop.
Jag vill att hon ska vara utvilad när dansen börjar.
O när lillebror ska döpas.
O så träffar man ju inte all släkt så ofta ,
o då är det ju skönt o kunna vara pigg.

O för att vara lite tydlig så när vi frågade henne
innan hon skulle gå o sova
om hon ville vara hemma imorgon
o skippa dagis så vart hon helt överlycklig.




Sen har vi varit i lokalen som vi ska vara i imorgon.
Jättegullig tant som har hand om lokalen.
O pratglad:-)
Så det var bra att hon bad john o barna följa med in,
för han ville först att jag skulle gå in själv.
Men det skulle ta minst en halvtimme så
då fick han parkera bilen lite närmare o kolla in.
O det var ju väldans bra för så mycket information
som vi fick så behövdes vi vara båda två.

Nu har Anders  kommit o vi har precis fikat lite..
Funderar lite på om det behövs något mer i fikaväg imorgon.
Eller om det blir bra sådär.
Men det blir nog bra.

O det ska bli så kul med dop imorgon.
Jag längtar verkligen.
Och det bästa av allt,man kan vara där hur länge man vill:-)
O bara sitta o umgås .
O barna har leksaker o annat kul o pyssla med.
Helt perfekt.


Nu ska Vi snart åka o käka.
Funderar på vad jag ska ta för gott.

Kram på er!!
O en del av er träffar jag imorgon"ler stort"


Förresten Tack alla för era gulliga kommentarer.
Det är tur att jag har er!!:-)
Ja jag är glad:-)


Kommentarer
Postat av: annelie

åhh va mysigt med dop, hoppas ni får en jätte härlig lördag och pussa lillkillen från oss å hälsa Eva och dem andra med =)

2009-01-30 @ 18:55:36
URL: http://bikininskapassa.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hejsan. Jag hoppas morgondagen blir riktigt bra!!

Många kramar Jenny

2009-01-30 @ 19:00:25
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ses om några timmar SKOOOOOOOOOOJ

2009-01-30 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!