nytt år

Det känns lite konstigt att det är nytt år..

Men våran nyårsafton vart väldans mysig fastän jag var väl  inte den socialaste..

Jag var inte så frisk igår..hahaha

Men vi åkte hemifrån redan vid 8,30 tiden

 för att komma iväg till barnens farmor o farfar så fort som möjligt..

Så det blir en massa kvalitetstid ..

Barna sprang in hos dem på engång ,o var så glada.

märks att de är vana att vara där.

Fast det var ett tag sen sist..

Barna var lite ivriga på att öppna julklappar..

De fick mycket roligt... Dannes favorit vart Lego Batman spelet till ps3..

O vanessa fick blandannat  singstar disney till ps..

Som hon så gärna ville ha.. O askungen barbie  o fur berrie mm...

Vi fick också en himlans fina julklappar..

Jag fick en jätte fin "träd" ljusstake som man har på väggen..

O jag längtar tills jag kan sätta upp den i vardagsrummet.

Men tyvärr blir det nog inte förrän vi har tapetserat om o så..

Apropå att göra om så längtar jag o drömmer jag om att få göra om vardagsrummet..

Med sån där lång tvbänk med lådor  så man kan ha alla dosor o tvspel o sånt där...

Sen vill jag ju ha lite mer nytt dit men sånt skulle man kunna ta efterhand..

När man hittar det man vill ha..

Men vi får väl se när det blir tapetsering där..

Men någongång  det här året..

Tyvärr går det nog på några tusen o tapetsera om o fixa lister till golven i vardagsrummet.

Men men...


Här bjuds det på ett kort då vanessa sjunger i sin nya mikrofon i sälen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!