mobil

Idag åkte vi o köpte ny mobiltelefon till mig..

Det vart en himlans fin Nokia 6210 Navigator..

Den har allt som jag vill att en mobil ska ha plus kompass o gps..hihi

Så nu kan jag hitta mig själv också när jag har förvirrat bort mig själv..

Tyvärr så vart simkortet helt tomt igen,men det är samma nummer som

jag har haft nu i några veckor..Men jag får lägga in allt på nytt igen..

Jag har inte hunnit kolla på den så mycket,har inte hunnit ladda batteriet.

Men när båda pojkarna ha rlugnat ner sig lite  o batteriet har laddat klart

så ska jag tao sitta o lära mig mobilen..

Den är röd o fin..I like it a lot..

Får mitt gamla nummer sen igen med simkortet  men det tänker  jag inte använda..

Så det är bara mitt nya som gäller..

jag hoppas ni har det vid det här laget

för jag kan bara mina föräldrars o johns mobilnummer  o mitt utantill ..

Får se hur jag hittar alla nummer igen,jag som har lagt in rätt många  ..

          Nä nu måste jag ta hand om min överaktiva 1åring..

Den andra sonen som också var överaktiv nyss sitter o leker med syster sin..

O har varvat ner...skönt..


Här nedan:

Vanessa ute o går med mormors hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!