marsvin

Apropå det där med frisörer.

Så är det som ni säger som har kommenterat..

Man ska helst gå till någon man känner..

Jag  vet 2 frisörer här i stan som jag är väldigt duktiga..

Tyvärr så är det så att jag alltid går på dropp inn..

Men nästa gång ska jag  gåt till min väns  frisörsalong..

Hon som klippte,hade själv en rätt så tuff frisyr så hon tog ju inspiration från sin egen frisyr..i guess.

Tyvärr så kan jag inte ha tofsar längre annars hade det varit en utmärkt idé när det gäller korten..

Som jag skrev innan så ser jag ut som ett tilltofsat marsvin..

Så det kanske är såhär min man tycker att jag ser ut?

Jag gillar karate sparken..hiiii jaaaaaaaa

  ,ja ni kan själva tänka er in i hur jag står o övar mina karate sparkar om dagarna..


Kommentarer
Postat av: nettan

HAHA Åt bilden=) hihi

2009-01-09 @ 00:06:54
Postat av: Bibbie

Men Petra hur ser du ut då har inte sett någon bild Kram Bibbie marsvin är söta tycker jag ha ha

2009-01-09 @ 05:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!