lite

Är helt  matt. Jag kände att jag bara var tvungen o hitta på något idag..

Man har så mycket o fixa inför dopet o så har man varit sjuk i 2 veckor..

O man orkar bara inte vara hemma en till dag..

Jag tror att medicinen har börjat verka på mig nu iallafall..

Imorgon ska vi på kalas hos mamma,det lär jag orka..

O på måndag börjar vanessas inskolning så då blir det ut i vinter vädret.

Men det är inte så illa som det var förra veckan då vi var på väg till örebro..

För då vart jag sämre så fort jag kom ut o skrek av smärta i bilen..

Tur att jag inte körde då men inte så kul för  han som körde,men han är van.haha

Är ju min Man,o som min man så  får man stå ut med en hel del..

Får några timmars  avkoppling förrän vi ska på kalas sen  på måndags eftermiddagen..

Danne o john ska iväg till tandläkarn i örebro så de får åka fram o tillbaka,

skynda sig lite så de hinner komme till kalaset som vi är bjudna på..

Men jag märker att även om jag orkar med en tur till stan så är jag bra seg sen på kvällen..

O jag fick ta alvedon medans jag var där,kunde inte direkt ta en baguette..

Ibland  känns det i tänderna som när man hade tandställning o de hade skruvat åt den,

då alla tänderna skulle flyttas o ha sig..

O sen kan det kännas som att någon har slagit  en hammare mot tänderna..

Tur iallafall att jag har sluppit att få febern tillbaka,det räckte att jag hade den på nyårsafton o efteråt..

Nu ska jag tillbaka till tv:n.. Körslaget o godis väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!