lite bättre

jag vågar säga att jag är lite bättre  ,men ändå inte helt piggelin..

Jag körde igång en maskin med tvätt när jag vaknade ..

Sen tog jag en otrivin comp o en alvedon som

min snälla man köpte till mig på förmiddagen."love u"

Den där otrivin comp är det 18 årsgräns på..vilken tur att jag inte är 18 då,haha...


O det brändes i näsan efter att jag tog den..Men sen har inte näsan runnit..

Vanessa har sin kompis Jennifer här idag,de har  pysslat lite o så..

Provat o göra lite fina kort o så med  den där  målargrejen hon fick i julklapp..

Det är som en liten maskin som  sprutar ut färgen ...

Sen vart jag så seg så vi plockade undan o kollade lite på tv:n.

Jag tog sen några timmars vila tillsammans med johan..

O när jag  vaknade så var det  matdags ..

  Funderar på att john eller jag ska baka något  med barna men  då behöver vi köpa margarin.

o jag orkar inte bege mig ut,plus att det r väl en 14 minus här idag..

Menvi har några brev o posta också.. Som måste iväg..

Helst igår..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!