klag

när man tror att man har så ont som det bara går att ha

så är olyckan igång o gör så man har ont på fler ställen...

Har ju ont i 2 tänder pga bihåleinflammationen o idga när jag åt mat

så råkade jag slinta med gaffeln rakt på tanden som jag har problem med.

Den  som är rätt trasig  inuti,den se hoppas slippa rotfylla..

Ska laga tanden någongång nu ijanuari o har itne haft ont ..

Men nu iallafall så slog jag i tanden rätt hårt o det gjorde rätt ont..

Efter att ha vilat lite (sov endast 4 timmar i natt) så vaknar jag av att jag har skit ont i tanden...

När jag sen ska borsta tänderna  så gör det skit ont...

O john konstaterade att det har lossnat en flisa på framtanden..

Jahopp vad gör man nudå.. ska det göra såhär ont  i den här tanden också..

Jag pallar inte med all smärta.. alvedon kan ju inte hjälpa mot allt det här..

O något annat smärtlindrande har jag inte..

Jag har en 16månaders som kräver rätt mycket tid o  ska klänga o ha sig..

jo jättemysigt men tar det hellre sen när jag mår bättre..

När fasiken ska mina tänder bli som de ska ..Jag vet att 2 av tänderna smärtar pga bihålorna

men nu är det en tredje också..O det gör ont på ett annat sätt.

gnäll gnäll.men jag får gnälla,jag är sjuk..:-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!