jahopp

Jag fick i dag veta när min ena syster ska gifta sig..

Jätte roligt verkligen att de har bestämt ett datum nu o ställe osv..

Vart lite förvånad att de hade planerat så mycket men det ska bli kul o gå på bröllop.

Var längesen jag var på bröllop,sist var på min egen bröllopsdag..

O det var ju för 3år sen..

                   
Jag har haft en speciell roll på 2 bröllop som jag har varit på  (förutom mitt eget)..

På det  ena bröllopet som var i skottland så sjöng jag.

O när johns syster skulle gifta sig så blev jag erbjuden att vara deras brudnäbb

tillsammans med deras dotter Josephine (hon fyllde 3 år  när de gifte sig)

O det ville jag såklart.. Sånna speciella roller säger man inte nej till..

Det är en så stor ära,man får vara med i deras brollops ceremoni..

Synd att jag inte har något kort på något av dem bröllopen på datorn..

Har nog försvunnit när man tvingats formatera om datorerna..

Men jag kan ju kolla efter dom för min egen skull..

Det är roligt o kolla på speciella händelser..


Kommentarer
Postat av: Nettan

DU VAR SJÄLVKLAR TÄRNA=) Puss på dig

2009-01-15 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!