hellu

Hade lagt in ett  inlägg via mobilen

men den tycks inte ha kommit in..

Idag lämnade jag vanessa klockan 9 på förskolan(dagis)

O jag gick sen hem.

Fröken berättade för Vanessa att idag skulle hon vara där själv

och att de skulle ha julgransplundring..

Klockan 11 tog jag cykeln o hämtade henne.

Så idag har jag både cyklat o gått promenad.haha..

Var väldans skönt faktiskt,o jag behöver det..

Hon var ute när jag kom,ohade regnkläderna på sig..

Hon såg ut som en liten michelin gubbe med regnjackan över vinterjackan:-)

Hon fick med en påse hem med lite suprise från julgransplundringen..

Där låg ett russinpaket,mandarin,liten kexchoklad o e ballong..

De hade fiskat upp den. O där hade de druckit juice o ätit pepparkakor..

Så summa summarum av dagens första riktiga dagis dag gick  som jag hade trott,..

O julgransplundring o påsen mm var  bara plus i kanten..

Fick  veta också att vanessa hade blivit kompis med en tjej från den andra gruppen..

När vi kom hem  var lunchen klar o familjen har nu ätit.

O vanessa o danne kollar lite på film innan vi ska bege oss till öppna förskolan..

O träffa Jessica o barna..

En rolig dag med andra ord:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!