grund o botten

Ibland önskar man att man kunde låta bli
datorn o bara kunna slappa framför tv:n hela kvällen.
För det är inte kul o bli helt nerstämd för något man har läst.
Men men..Så är mitt liv.oavsett vart jag bor..
Man får helt enkelt vara glad för de stunder
då man får vara glad.
Och jag är en glad person i grund o botten.
Det räcker att man slår på lite musik
så blir jag glad igen.

Här är ett kort på mig från i somras.
Pratar väl med jessica eller nått."ler"
Det blir rätt sällan jag kommer med på kort
när jag pratar i telefon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oooaaavvv... Va snygg du är!! Kram

2009-01-24 @ 00:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!