dop planer

Igår o idag bokade vi tider inför dopet o fikat efteråt.
O jag fick prata med hon som har lokalen.
Himlans gullig tant det där.
Hon skulle visa oss exakt vart allt finns på genomgången.
O hon sa att vi inte behöver stressa överhuvudtaget.
Skönt o höra eftersom det där har blivit så dramatiserat.

O prästen kanske inte är den bästa
 men jag ska nog allt få honom att vara lite  roligare..
o framförallt låta barn vara barn.
Vill de röra sig så ska de få göra det.
kanske inte springa runt o väsnas men gå omkring.
O johans syskon ska vara delaktiga.
Jag hoppas att jag får en bättre bild av allt
imorgon efter att ha varit i kyrkan o pratat om allt.

Så synd att vi inte hann boka en sångerska,
vet ju exakt vem jag skulle kunna boka..
Men det är väldans kort varsel.

O jag har allt i fikaväg under kontroll,
ja lite kvar o kolla upp.
Men det får bli bra.
O tårtorna är fixade.
O ska hämtas på lördag.

För er som inte var med eller för er sm inte kommer ihåg.
Såhär såg Vanessas doptårta ut. 2augusti03.
Hon var då 2½månad.
Beställd på Bageriet/caféet Castello i huddinge c.
Kommer inte ihåg hur många personers den var för..
Någon som kommer ihåg?
Mycket vart det kvar iallafall.slurpigt värre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!