childrens

Fick precis nys om ett ställe som heter Childrens som ligger i Hallsberg.

Det är ett upptäckarhus för barn från 3 år o uppåt.. yngre är också välkomna såklart.

Men det är väl tänkt att genom lek så får barn lära sig en del om samhället o så..

Värt ett besök på deras sida..Kanske är det ett nytt roligt ställe för familjen att besöka..

Jag själv har aldrig hört talas om det ,men så är jag ju lite ny på att hitta saker här omkring..

Men det verkar som ett ställe som mina barn iallafall skulle uppskatta.

Få klä ut sig lite,o leka att de ska fixa en stor fest osv..

Vet ni något mer bra ställe för barnfamiljer som man kan besöka som inte är så känt så hojta till.

Så kan jag tipsa om det också..

http://www.childrens.se/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!